  • Data: 2004-03-16 11:19:08
    Temat: Re: Skierowanie na egzamin kontrolny na prawo jazdy
    Od: "Galis" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I co dalej?
    >
    > Pozdr
    > Leszek

    No w sumie nic, ale kiedyć miałem podobną sytuację tez policjant w cywilu
    czepił sie że mu wyjechałem choć była to jego wina (wymusił pierwszeństwo) i
    cos tam sie odgrażał że jest z policji, a jak go porosiłem że chce zobaczyć
    jego legitymacje służbową to mi machną przed nosem tak że nic nie zobaczyłem
    a jak poprosiłem go że chciałbym sobie spisac jego imię i nazwisko oraz
    numer służbowy to jakoś dziwnie coś tam jeszcze burkną i zmył się.
    Wiec tak mi sie przypomniało z tym numerem służbowym.

    Pozdr
    galis