  • Data: 2007-11-04 22:39:23
    Temat: Re: Skazany prawomocnie i okres proby
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:fglc7e$vcd$1@node1.news.atman.pl...

    > ale tu nic sie nie dzieje, w aktach sprawy nie ma nic o skazaniu go i
    > zadnego wniosku o odwieszenie poprzedniej kary, prowadzscy druga sprawe
    > nie
    > sprawdzili czy jest karany czy nie

    Sprawdzili. Pytanie, czy w chwili popełnienia drugiego przestępstwa
    pierwszy wyrok był prawomocny. Bo tylko wówczas ma to znaczenie. Jeśli nie
    był prawomocny, to się nie liczy. Sąd nie przyjmie aktu oskarżenia, jak nie
    będzie w materiałach odpowiedzi z centralnego rejestru skazanych. Siły na
    to nie ma i jest to rzecz zasadniczo nie do przeskoczenia.

    > Wiem, ze z takim wnioskiem może wystąpić kurator ale jak znaleźć tego
    > odpowiedniego kuratora ?

    Przespacerować się do sądu i zapytać.