  • Data: 2004-02-29 15:28:01
    Temat: Re: Skarga na adwokata
    Od: " Iwa" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Po co moglaby byc taka informacja temu zlodziejowi? Jaka linie ataku szykuje?
    Co moze legalnie zrobic z taka informacja? Ma ktos
    jakies pomysly? Moze ja moge wykorzystac taka probe przeciw firmie?

    myślę, że chodzi im o to, by wyglądało na to, że przyczyny wypowiedzenia były
    jednak uzasadnione. Jeżeli zadzwonią do Twojego obecnego pracodawcy i
    zszargają Ci opinię, nowy pracodawca może być uprzedzony albo pod wpływem
    nacisków znajomych zeznać w sądzie nieprawdę (a niestety tak się
    dzieje...),czyli że rzeczywiście jesteś konfliktowy, nieudolny itp.
    Oczywiście byłaby to bardzo naciągana linia obrony z ich strony gdyż
    istniałaby wówczas ewidentna relacja przyczynowo-skutkowa (strona pzowana
    dowiaduje się gdzie pracujesz i nagle Twój obecny pracodawca zmienia swój
    stosunek do Ciebie).
    Żeby się zabezpieczyć, możesz też poprosić obecnego pracodawcę o opinię.