    From: "boukun" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Skarga konstytucyjna
    Date: Sat, 4 Apr 2009 14:38:00 +0200

    Użytkownik " jb" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:gr64kn$cqa$1@inews.gazeta.pl...

    > Oczywiście. Jak każdy prawnik.
    >
    > "Prawnicy" od siedmiu boleści ustanowili "prawo" pod siebie. Naród
    >
    > No to - do dzieła.
    >
    > Pośmiechowisko zrobię jak się patrzy ze
    >>

    > Na razie posmiewisko to robisz sam z siebie. Bardzo skutecznie zreszta.

    Następna wypowiedź, ośmieszająca "prawników" od siedmiu boleści:

    Sądy właściwe do wyznaczenia zarządcy lub adwokata w celu sporządzenia skargi
    konstytucyjnej nie dopuszczą do jej sporządzenia,próbowałem.Z drugiej zaś strony
    sporządzić skargę nie można samemu ..chyba że jest się adwokatem. Takie właśnie
    ograniczenie pasuje polskim sądom ze względu na bezprawie jakie mogą
    reprezentować. Chociażby faworyzować ludzi wobec prawa ,oraz teraz najnowsza
    metoda oddalania powództwa to jest niewykonanie zarządzenia jest ono tak mądre
    ,że wykonanie jego nie jest możliwe. W polskich sądach sprawiedliwości nie
    szukajcie bo i jej nie znajdziecie a szkoda bo krzyczą że są niezawisłe a
    wyrabiają sobie opinię typu eksmisji dwuletniego dziecka z mieszkania,albo
    wrzucenia do lochu małolata który jechał pociągiem na lewą legitymację.
    Prawdziwi przestępcy nie siedzą w więzieniach sprawdzałem. Szkoda więc dalszych
    komentarzy...... http://wieszjak.pl/forum/thread/4870,skarga-konstytu
    cyjna.htm

    boukun