    From: "boukun" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Skarga konstytucyjna
    Date: Sat, 4 Apr 2009 14:36:01 +0200

    Użytkownik " jb" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:gr64kn$cqa$1@inews.gazeta.pl...

    > Oczywiście. Jak każdy prawnik.
    >
    > "Prawnicy" od siedmiu boleści ustanowili "prawo" pod siebie. Naród
    >
    > No to - do dzieła.
    >
    > Pośmiechowisko zrobię jak się patrzy ze
    >>

    > Na razie posmiewisko to robisz sam z siebie. Bardzo skutecznie zreszta.

    A gdzie argumenty?
    Może stwierdzisz, że w Polsce mamy jakieś ludzkie prawo? Gdzieś czytałem, jak
    sami prawnicy poniżali prawników, że do złożenia skargi konstytucyjnej jest
    potrzebny "profesjonalista", o chociażby tu:
    Skargę konstytucyjną musi złożyć prawnik - profesjonalista - adwokat radca
    prawny/ tudzież doktor/ profesor prawa . Z resztą skargi wymagają dużej wiedzy i
    umiejętności- samemu (zwłaszcza laikowi) nie sposób się nią zająć. To nie pozew
    o 100 zł . :/ http://wieszjak.pl/forum/thread/4870,skarga-konstytu
    cyjna.htm
    Matoł jakiś z innych prawników próbuje matoła zrobić.
    Niby co może prawnik zrobić lepiej, czego by osoba fizyczna nie mogła zrobić?
    Skora ja sprawy przed niemieckim Sądem Konstytucyjnym bez pomocy prawników
    wygrywam, a także skargi przed Trybunałem Praw Człowieka w Strasburgu, to co
    może być bardziej skomplikowanego w polskim prawie krajowym? Chyba tylko to, jak
    wyłożyłem w swojej skardze konstytucyjnej, że sądy nie mogąc uwalić prawnie
    skargi poszkodowanych przez system idą na żywca, i szukają dziury w całym.

    boukun