  • Data: 2017-01-30 15:03:18
    Temat: Re: Skan dowodu osobistego
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik"

    Oczywiście
    machania legitymacją służbową nie wyklucza, tym nie mniej w opisanych
    okolicznościach już zdecydowanie czyni mniej prawdopodobnym.
    ---
    Ja tam jej wierzę bo sam spotkałem taką głupią ci.ę na parkingu, która
    twierdziła, że jest z policji a sama nie ogarnęła jazdy po parkingu
    narażając mnie na nieplanowane hamowanie. Innym razem jakieś dwa piiii stały
    na mijance i twierdziły z d..y, że koniecznie muszę prawą drogą jechać a
    potem, że niby najbliżej prawej krawędzi jezdni. Można znaleźć na necie
    trochę takich filmików jak to robią z siebie pośmiewisko. Ale trzeba
    przyznać, że z emeryturami to cała reszta jest frajerami.