  • Data: 2017-01-29 16:10:23
    Temat: Re: Skan dowodu osobistego
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.01.2017 o 14:21, the_foe pisze:

    > ale kierowca autobusu miejskiego włada autobusem, który prowadzi. Nie
    > słyszalem o takiej sytuacji by ten autobus zajął komornik. A nie wierzę,
    > ze zaden kierowca autobusu MPK nie ma komornika na głowie. Wyjasnienie
    > jest proste, bo może a nie musi,

    Dokładnie tak, czego przykładem jest sytuacja matki Krisa, której
    dłużnik prowadzi lokal gastronomiczny, a komornik ciągle odpisuje
    "egzekucja bezskuteczna". A przecież dłużnik włada całym wyposażeniem.
    Więc widać komornik nic nie musi, a jedynie może. A jak zajmie nie to co
    powinien, to się tłumaczy "że ja nic nie mogę, taki miałem rozkaz.
    Prywatnie to się takimi praktykami brzydzę";)

    Zresztą Liwiusz, co właśnie taką wykładnie głosił dziwnie zamilkł, jak
    doszło do pytania, że skoro komornik musi, to czemu ci konkretni od
    matki Krisa najwyraźniej nie muszą.

    Shrek.