  • Data: 2006-07-30 12:11:40
    Temat: Re: SimLock w POPie ? czy mam prawo zadac zdjecia ?
    Od: "Luk" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan napisał(a):
    > W odpowiedzi na pismo z niedziela, 30 lipca 2006 13:38
    > (autor Luk
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <1...@b...googlegroups.c
    om>):

    > Jak ojcu się skończyły raty za telefon, to mu jego operator za darmo
    > odblokował aparat.

    No tak ... ale w POPie nie ma rat i umowy ;]
    btw. po co w ogole ten simlock ... i tak jestes zwiazany umowa .. i jak
    zerwiesz to zabulisz ;)
    imho to to nieuzasadnione uprzykrzanie zycia klientowi ...
    wiec sie moze zastanow kliencie ... czy moze innego operatora nie
    poszukac ... no ale inny jest taki sam .. bo sie dogadali ;) a jak mial
    japonczyk zrobic porzadek to go na rynek nie wpuscili ;)

    pozd.
    luk