  • Data: 2004-10-16 15:38:41
    Temat: Re: Siłownia w piwnicy - POMOCY
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 13 Oct 2004 w...@p...onet.pl wrote:
    [...]
    >+ i chyba tylko wlasciciele moga byc czlonkami wspolnoty, nie?

    Ależ oczywiście.

    >+ piszac "lokatorzy" mialem na mysli wlascicieli

    "Wysoki Sądzie, pisząc na ścianie 'złodzieje, pijaki i [censored]'
    miałem na myśli 'porządni obywatele, abstynenci i kulturalni ludzie'" :)

    Napisałeś co napisałeś. Nie znam lokatorów twojego budynku :)

    [...]
    >+ > A co do tego że "dziadki" nie płacą.... nie płacą bo są ZARZĄDEM.
    >+ > Zarządowi należy albo udostępnić środki, albo zwrócić ich
    >+ > równowartość w ramach wynagrodzenia :) - tak czy tak za "prąd
    >+ > na posiedzeniach" zapłaci wspólnota.
    >+
    >+ nie widze zwiazku
    >+ imho nigdzie nie jest napisane, ze zarzad musi miec do spotkan wydzielone
    >+ odpowiednie miejsce wyposazone w swiatlo

    Zarządowi należy się WYNAGRODZENIE za pełnione obowiązki przy czym
    MOŻE pełnić swoją funkcję nieodpłatnie, tudzież należy się (zarządowi)
    ZWROT KOSZTÓW.
    Wspólnota może FORMALNIE kazać zarządowi zapłacić za światło po
    czym musiałaby (formalnie) ZWRÓCIĆ ów wydatek :>

    >+ > No i *ktoś* ten zarząd wybrał, nie ?? ;)
    >+
    >+ to juz problem WLASCICIELI ;) -> czlonkow wspolnoty

    No to o co chodzi - jeśli to NIE TWÓJ problem wystarczy
    jak zastosujesz się do decyzji zarządu ;)

    >+ > >+ Ciekawe zatem jest, w jaki sposob ow dziadki i na
    >+ > >+ jakiej podstawie beda w stanie okreslic, ile macie placic za prad.
    >+ >
    >+ > Ryczałtem wg oszacowania ?
    >+ > Przeciwwskazań *chyba* nie ma[1].
    >+ > "200 W używane przez XX godzin tygodniowo"...
    >+
    >+ nie wiem, u mnie na osiedlu jest sala do pingponga i silka i jakos sie ludzie
    >+ potrafia dogadac

    Oczywiście. To zależy od ludzi.
    W pierwszej kolejności - od właścicieli mieszkań, w drugiej - od
    zarządu.

    >+ - pomieszczenia dostepne sa dla wszystkich chetnych (co ciekawe
    >+ - lokatorow)

    Oj... kapiatalizm ;) - przecież to właściciel ma interes żeby
    jego lokatorzy byli zadowoleni ! :)

    BTW: w sąsiednim poście padło pytanie o ogrzewanie.
    IMHO - brak podstaw, przynajmniej tak długo jak nie ma jakiegoś
    SPECJALNEGO ogrzewania w omawianym pomieszczeniu.
    Opłata IMO musi być "uzasadniona" :)

    pozdrowienia, Gotfryd