  • Data: 2005-01-29 16:32:21
    Temat: Re: Sieć Dialog problem z dialerem
    Od: "Jerzy Wawrzyniak" <W...@k...chip.pl_i_to_tez> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ania" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cte662$ljn$1@news.dialog.net.pl...
    > Witam grupowiczów,
    >
    > czy ktoś może walczył z TPSA lub Dialogiem o anulowanie rachunku za
    > połączenia międzynarodowe wykonane przez dialer( czyli program- wirus
    > wydzwaniajacy gdzie popadnie a najlepiej tam gdzie najdrożej). Byłabym
    > wdzięczna za podpowiedź lub informacje kto ma taki problem i co zrobił
    > żeby wywalczyć swoje, czyli niepłacenie za załodziei. Ja napisałam dwie
    > reklamacje, ale to nic nie dało, wiec chyba czas iść do prokuratury i
    > zgłosić przestępstwo.
    > W Dialogu maja wyuczoną formułkę " My nic nie możemy, to pani sprawa" , a
> [...]
    Przecież w Dialaogu 0-700 jest na życzenie abonenta blokowane nieodpłatnie
    u starszych abonentów (mam na myśli staż w sieci). Młodszym abonentom jest
    blokowany standardowo (na życzenie abonenta może być odblokowane).
    Niezależnie od tych blokad warto pomyśleć o ochronie swojego komputera przed
    zagrożeniami sieciowymi. No i nie wchodzić na niektóre strony nie dla
    dzieci.

    --
    Jerzy Wawrzyniak
    W...@k...chip.pl_i_to_tez