  • Data: 2004-02-13 10:10:48
    Temat: Re: Serwisowanie telefonow Noki
    Od: "[RED-689]" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bob" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:c0hsao$uhv$1@opal.futuro.pl...
    > sprzedaj i kup inny egzemplarz, a pozbedziesz sie klopotu

    Tak sadzisz? :)
    Mialem 7110 ...wiadomo jak to "banan" wieszal sie jak kazdy
    Mialem 6259 ...o ironio telefon ktory byl do "ciezkich zadan" tak wlasnie
    zginal :)
    Moze jedynie poprzednie 3210, 5110 itp ktore mialem byly bardziej stabilne.
    Ale Noki to juz chyba podziekuje chociaz myslalem o 7600. Jezeli mam kupic
    tel. za 2-3k i uzerac sie z nim przez kolejny rok wole zdecydowanie palmfona
    albo cos w tym stylu.

    Ale nie o taka rade mi chodzilo chociaz jezeli chcesz chetnie Ci sprzedam :)

    Pozdrawiam i czekam na jakis inny pomysl