eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSerwis aukcyjny › Re: Serwis aukcyjny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Serwis aukcyjny
    Date: Tue, 18 Mar 2008 10:05:51 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 34
    Message-ID: <fro0ld$5m1$3@news.onet.pl>
    References: <frnu0k$72f$1@news.onet.pl> <7...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: dps110.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1205831149 5825 83.24.152.110 (18 Mar 2008 09:05:49 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 18 Mar 2008 09:05:49 +0000 (UTC)
    X-Sender: A2zNb+iyGzNLOZcnZKe0qTi6JhWh3FyC
    In-Reply-To: <7...@n...onet.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.12 (Windows/20080213)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:522667
    [ ukryj nagłówki ]

    l...@v...pl pisze:

    > Na marginesie dodam, iż toczy się postępowanie przeciwko allegrowiczowi -
    > kupującemu który zgłosił zawiadomienie do prokuratury o podejrzeniu popełnienia
    > przestępstwa oszustwa - więdząc że tego przestępstwa nie popełniono. Złożył
    > zawiadomienie o niepopełnionym przestępstwie.


    O, to ciekawe. Możesz podać jakieś szczegóły?

    Niestety - często na grupie alt.pl.allegro w przypadku każdego
    problemu ze sprzedającym sugeruje się zgłoszenie na policji. Tymczasem
    jest to zasadne tylko w sytuacji, kiedy doszło do oszustwa, czyli kiedy
    sprzedający wystawił przedmiot z zamiarem wzięcia gotówki i nie
    dostarczenia go.

    W przeciwieństwie do rad innych grupowiczów na wspomnianej grupie,
    oszustwem nie jest:

    - niewysłanie towaru z przyczyn obiektywnych (np. choroba)
    - niewysłanie towaru, kiedy to pomysł na to wpadł po otrzymaniu gotówki
    - wysłanie produktu nieznacznie różniącego się od opisu w aukcji, kiedy
    nie ma pewności, że różnice miały na celu wprowadzenie w błąd
    kupującego, a nie wynikały z innych powodów (brak profesjonalizmu u
    sprzedawcy).
    - popsucie się zakupionego towaru
    - itp. itd.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl
    Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej
    egzekucji => http://www.kwm.net.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1