  • Data: 2006-03-13 20:21:14
    Temat: Re: Seks z osobą poniżej 16(?) roku życia.
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "iza" <i...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:dv4jk9$c3d$1@inews.gazeta.pl...

    > A myslisz ze nieletni w wieku lat 16 stawia się przed sądem rodzinnym
    sam?
    > Trochę się juz napatrzyłam na zażenowane mamusie przyprowadzające
    swoje
    > pociechy, którym zdazylo się nabroic to czy tamto.

    a wiesz gdzie ja mam takie mamusie?
    gdyby przedtem prawidlowo wychowywaly swoje pociechy - to potem
    maloletnie kurewki by sie nie rznely gdzie popadnie i z kim popadnie
    coz, nie ma skutku bez przyczyny :-(((

    > oświeć mnie ape jak się ma antykoncepcja do tej sprawy bo moze
    rzeczywiscie
    > cos przeoczylam :P

    przepraszam, to wina mojej zbyt szybkiej interpretacji.
    myslalem, ze pisalas o panience, ktoras pszczola uzadlila w sam srodek
    brzucha :P

    > Zdaje się że to ty tylko *z grubsza* przeczytałeś ten wątek

    1 : 1

    --
    pozdro
    ape