  • Data: 2006-06-02 12:44:46
    Temat: Re: Seks z nieletnią żoną
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zipast(Wytnij)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie. Chyba nawet żona, albo matka (nia pamietam ktora z nich) mając mniej
    > niż 18 lat, jest pełnoletnia.
    Marek K. i 17-letnia Agnieszka Majewska są romskim małżeństwem od dwóch lat.
    Mają prawie dwuletnią córeczkę, więc do poczęcia dziecka musiało dojść,
    zanim Agnieszka ukończyła 15 lat. Wzięłam ślub, kiedy miałam 14 lat, bo u
    nas pobieranie się w wieku 13-14 lat to tradycja - mówiła.
    Precedens oskarżenia romskiego mężczyzny polega na tym, że w całej Polsce w
    środowisku Romów normalny jest zwyczaj wychodzenia za mąż dziewczynek, które
    mają po 10-15 lat, co stoi jednak konflikcie z polskim prawem

    Jeszcze raz. Do poczęcia dziecka doszło przed ukończeniem 15 roku zycia.to
    było podstawą działań prokuratora. A do 15 lat, nawet za zgodą nieletniej
    jest to przestepstwo.
    ZiPi.