eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Sędzia" skazał obywatela na miesiąc wiezienia za kradzież śliwki w czekoladzie o wartości 40 gr › Re: "Sędzia" skazał obywatela na miesiąc wiezienia za kradzież śliwki w czekoladzie o wartości 40 gr
    From: Trefniś <t...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Sędzia" skazał obywatela na miesiąc wiezienia za kradzież śliwki w
    czekoladzie o wartości 40 gr
    Date: Wed, 18 Dec 2019 11:27:05 +0100

    W dniu .12.2019 o 02:26 <m...@g...com> pisze:

    > Akutat w POwyzszym sie z Trefnym wyjatkowo zgadzam
    > ale Duda tym wetem tez zrobil dobrze bo bylo wtedy
    > jeszcze za wczesnie, upiory zbudzilyby sie w
    > niewlasciwym momencie kadencji wszelkich ;)

    Zbytek łaski.

    BTW - kiedy sugerujesz zabójstwa:

    "Ktorys KOlejny w KOncu zamiast grzecznie przeprosic nie wytrzyma
    i POdlozy jednemu z drugim cos POd auto albo POciagnie za pewien
    ruchomy jezyczek w przedmiocie "przyPOminajacym". Ale na POgrzeby
    kaste stac ot i bedzie miala z czym do Brukseli z placzem biegac."

    musisz liczyć się z wnioskami - albo kretyn, albo niebezpiecznie zaburzony
    psychicznie.
    Zatem nie dziw się mojej reakcji - jedynej prawidłowej!

    Duda dał środowisku "kasty" czas na zwarcie szeregów i uniemożliwił zmiany
    w sądownictwie, kiedy było to _znacznie_ łatwiejsze.
    "Gersdorfy" jeszcze wtedy nie zwarły szeregów, była znacznie lepsza
    sytuacja w senacie, sędziowie sądów powszechnych nie byli szantażowani
    "wątpliwościami" dot. skuteczności ich powołań itd.

    Jest cała masa dowodów, że najwięcej złego dokonał prez. Duda.
    Teraz wszelkie zmiany w sądownictwie są znacznie trudniejsze zwłaszcza, że
    sędziowie z okolic III RP już nie dbają o system prawny, a wyłącznie o
    _własne interesy_ nawet kosztem zniszczenia porządku prawnego.

    Jeszcze 2 lata temu było tak:
    https://www.gazetaprawna.pl/artykuly/1093920,le-figa
    ro-niesprawiedliwosc-wobec-polski-zaprzeczenie-demok
    racji.html

    Łatwo było wskazywać UE nieprawidłowości przy powoływaniu sędziów TK przez
    Płaczformę.

    Ale teraz "Europa" już mówi ustami totalnej opozycji...

    --
    Trefniś