eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSędzia Pirogowicz śmieje się z reakcji córki śp. Jolanty BrzeskiejRe: Sędzia Pirogowicz śmieje się z reakcji córki śp. Jolanty Brzeskiej
  • Data: 2019-10-23 19:02:10
    Temat: Re: Sędzia Pirogowicz śmieje się z reakcji córki śp. Jolanty Brzeskiej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >https://wpolityce.pl/polityka/469691-szok-sedzia-sm
    ieje-sie-z-reakcji-magdaleny-brzeskiej

    >Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie uchylił decyzję komisji
    >weryfikacyjnej ws. nieruchomości przy stołecznej ul. Nabielaka 9,
    >gdzie mieszkała znana działaczka lokatorska Jolanta Brzeska. W
    >trakcie uzasadnienia wyroku, córka działaczki Magdalena Brzeska,
    >poruszona opuściła salę, co wywołało śmiech sędziego!

    Nie bardzo widze tego usmiechu sedziego, bo film kiepskiej jakosci,
    wiec trudno oceniac ten smiech ...

    >Reprywatyzację nieruchomości przy ul. Nabielaka 9 komisja
    >weryfikacyjna uchyliła w grudniu 2017 r., nakazując jednocześnie
    >Markowi M. zwrot ponad 2,9 mln zł.
    >We wtorek warszawski sąd zdecydował o jej uchyleniu, odrzucając
    >wcześniej wniosek ratusza o odroczenie postępowania. Odnosząc się do
    >przyznania prawa użytkowania wieczystego na rzecz określonego
    >podmiotu, sędzia Dariusz Pirogowicz tłumaczył, że komisja
    >weryfikacyjna zgodnie z przepisami nie mogła ,,uchylać praw
    >przynależnych do budynku jako takiego czy też lokalu do tego budynku
    >należącego".

    "Komisja argumentowała, że po reprywatyzacji sytuacja lokatorów
    kamienicy radykalnie się pogorszyła: podwyższono czynsze, co
    doprowadziło do powstania zaległości finansowych, a to z kolei
    skutkowało postępowaniami o zapłatę i eksmisjami. W konsekwencji
    niemal wszyscy lokatorzy opuścili swoje mieszkania."

    Hm, to czy to jedyne uzasadnienie Komisji ?
    Bo lokator nie byl zadowolony ?

    To mi smierdzi jakims komunistycznym wyrokiem ... komisji oczywiscie

    J.