    From: "FlashT" <w...@c...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Screen z gry a webdesign
    Date: Sun, 2 Jan 2011 08:17:49 +0100

    news:4d1f72a6$0$2455$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin FlashT

    > Moim zdaniem zależy, czy użyjesz tego screena w celach informacyjnych
    > (np. recenzując daną grę), czy wykorzystasz jego fragmenty jako elementy
    > layoutu. O to drugie ktoś może się już raczej przyczepić...

    W sumie dosc interesujace... screen ktory chcialbym wykorzystac jak juz pisalem
    wczesniej nie zawiera zadnych tekstur (moze wody, ale bardzo delikatna tekstura w
    sumie mozna powiedziec ze jej nie ma - kilka kresek poziomych), jest to rendering
    skladajacy sie z kilku-nastu bialo-niebieskich bryl... jesli chodzi o prawa autorskie
    to aspekt ten jest dosc niejasny - przeciez taka scena w zaleznosci od tego przez
    jaka karte graficzna jest renderowana (i z jakimi ustawieniami) moze roznic sie
    diametralnie (sam sprawdzilem - 1280x1024, bez AA vs 1856x1392 z AA 8xQ) - obraz niby
    ten sam, ale nawet ksztalty bryl sie zmieniaja - ciezko bylo znalezc te same na tych
    2 obrazkach. No a to nie tylko kwestia ustawien - kazda karta graficzna inaczej
    renderuje obraz - to nie 3DStudio Max, gdzie wszystko ma byc tak samo. Sam nie wiem
    czy do czegos takiego mozna sobie roscic prawa...

    Pozdrawiam,
    FlashT