  • Data: 2011-05-31 20:57:42
    Temat: Re: Sciezka rowerowa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:is3j61$9vp$1@news.onet.pl...

    > Nie mają.

    > Tak samo, jakby Cię sąsiad zalał.

    Przy czym warto zwrócić uwagę, że z tymi rolkarzami, to podobnie, jak z
    pieszym na drodze. Niby nie ma prawa tam go być, ale to nie oznacza, że
    należy go rozjeżdżać, jak już się znajdzie. A zatem oczywiście rolkarz
    będzie ponosił winę za kolizję, o ile z okoliczności nie wynika, że
    rowerzysta mógł z łatwością dostrzec zagrożenie i zastosować zasadę
    ograniczonego zaufania.