    From: abuabdul <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sasiad mnie notorycznie zalewa?Co moze spoldzielnia?
    Date: Tue, 18 Oct 2005 18:30:49 +0200

    Tue, 18 Oct 2005 14:43:40 +0000 (UTC), na pl.soc.prawo,
    t...@g...pl napisal(a):

    > Witam!
    >
    > Jesli poruszony watek, gdzies juz sie pojawil to bylabym wdzieczna za odnosnik.
    >
    > Pytanie moje dotyczy obowiazkow spoldzielni mieszkaniowej. Sasiad zalewa mnie
    > sukcesywnie. Spoldzielnia stwierdzila, ze ma on wykonac naprawe na wlasny
    > koszt. Sasiad nie mam zamiaru, bo musialby rozkuwac kafelki w lazience.
    > Spoldzielnia wystosowala pismo do sasiada o koniecznosci naprawy. Pani w
    > spoldzielni stwierdzila, ze jesli tego nie wykona, to ja mam juz sama,we
    > wlasnym zakresie kierowac sprawe do sadu i sama sie z nim "uzerac". Czy
> [...]

    a masz ubezpiecone mieszkanie,jak nie to ubezpiecz ,a jak cię "zaleje" to
    podaj fimie ubezpieczeniowej go jako sprawcę ,a spłodzielnię jako
    "wspólsprawcę" ,dlatego ,że nie reagowała.Parę lat temu miałem podobny
    problem ,zaręczam ,pomogło natychmiast przy pierwszym zalaniu.
    abul