  • Data: 2009-03-18 14:55:39
    Temat: Re: Samowola zarządcy wspólnoty mieszkaniowej
    Od: jQ <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Mar, 23:05, ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> wrote:
    > 1. Pozbierać na piśmie dowody (uchwała, korespondencja z zarządcą itd.)
    > 2. Skrzykąć sąsiadów i odwołać zarządcę, który robi Was w bambuko i trzyma
    > sztamę z deweloperem
    > 3. Wybrać sobie nowego zarządcę

    To za kilka dni, jak nie zwoła do końca miesiąca walnego zebrania i
    nie rozliczy starego roku. Wówczas na mocy Ustawy o Własności Lokali,
    art 30 pkt 1a zwołuję zebranie, na którym składam wniosek o odwołanie
    zarządcy.

    > 4. Nakazać mu rozebranie starej furtki i wstawienie nowej
    No właśnie - pismo podpisane przez mieszkańców, czy mogę zrobić to
    osobiście, jako współprojektant?

    > 5. Pozew o odszkodowanie przeciwko staremu zarządcy ze strony Wspólnoty - za
    > niewłaściwe wykonywanie umowy łączącej go ze Wspólnotą (popatrzeć jeszcze
    > wcześniej w tą umowę, ale raczej cudów tam nie będzie)
    Warto pomyśleć.