  • Data: 2010-12-26 12:03:11
    Temat: Re: Samochodzik ze spadku sprzedać
    Od: Maruda <n...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-26 12:54, kent pisze:
    > Stary samochodzik warty 2k odziedziczyłem z bratem (50/50).
    >
    > Czy muszę go przerejestrowywać na siebie czy mogę od razu sprzedać?
    > (sprawa spadkowa odbyła się i sąd podzielił cały majątek 50/50)
    >

    > pozdrawiam

    Podaruj bratu połowę, albo on Tobie (umowę darowizny trzeba ostemplować
    w US).
    To samo należy zrobić z całą resztą majątku. Jeśli brat-bratu, to nie
    płacicie POSiD.
    Oczywiście, możecie obaj sprzedać podpisując się obaj na umowie. Aby
    nabywca mógł zarejestrować, to do umowy należy dołączyć odpis
    postanowienia sądu o nabyciu spadku. Chyba, że najpierw
    przerejestrujecie na jednego z Was. Nie wiem co wyjdzie taniej/prościej.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.