  • Data: 2014-07-07 12:11:22
    Temat: Re: Samochód, którego nie mam, ale jestem właścicielem.
    Od: poszukiwacz <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jarek Pudelko wrote:
    > A nastepnie okaze sie, ze pojazd nie zostal poddany obowiazkowej
    > utylizacji/zlomowaniu i na wlasciciela zostanie nalozona eko-kara :)

    No tak, "dajcie mi człowieka a znajdę na niego paragraf".

    Najlepiej byłoby wystapić do sądu o wydanie nakazu udostępnienia
    danych osobowych aktualnego posiadacza auta (o numerze VIN,
    rejestracja model, rocznik).

    Następnie do komornika z tym nakazem. Komornik napisze pismo do
    policji która przy najbliższej okazji spisze dane kierowcy i
    przekaże komornikowi a on tobie. Wtedy Ty wzywasz pisemnie znaną
    już osobę do stawienia się w określonym miejscu i czasie do
    podpisania umowy sprzedaży.