  • Data: 2012-01-12 12:23:09
    Temat: Re: Samobojstwo prokuratora, a zachowanie dziennikarzy.
    Od: "Ja" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> napisał w wiadomości
    news:jeh081$ds5$1@mx1.internetia.pl...

    > No to w zasadzie Ci dziennikarze, którzy kręcili starali się pomóc mu
    > najlepiej jak mogli.
    > Przecież całe to zdarzenie było obliczone na wywołanie emocji, poruszenie
    > opinii publicznej i zwrócenie uwagi na problem.
    > Dziennikarze filmując i puszczając nagranie w eter, bardzo temu
    > prokuratorowi w tym pomogli. Wszystko zgodnie z Twoją filozofią, więc o co
    > się czepiasz? ;-)

    Po tym, co się okazalo pozniej, w sumie racja. Przeciez on nie probowal
    popelnic samobojstwa, tylko odstail szopke. Strzelil se w policzek.
    Oczywiscie na sile robi sie z tego probe samobojstwa. Najlepiej by bylo, jak
    by sie okazalo, ze mu wlos z brody dostal sie do rany,
    wdala sie gangrena, i trzeba glowe amputowac :)
    Wszystko to wygladalo na z gory zaplanowane, i przeprowadzone wedlug
    scislego planu.