    From: "_ąćęłńóśźż." <j...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Samobojstwo prokuratora, a zachowanie dziennikarzy.
    Date: Tue, 10 Jan 2012 07:55:58 +0000 (UTC)

    Przy czym generalnie występuje znieczulica.
    Parę lat temu autobus (nowoczesny Solaris lub MAN, żeby nie było) przyciął mi
    rękę łączącą z dzieckiem.
    Byłem na zewnątrz, dziecko w środku, a autobus zaczął ruszać.
    I żaden młody wykształcony skurwysyn z autobusu nie drgnął nawet powieką,
    nikt nie krzyknął ostrzegawczo do kierowcy, nikt nie ruszył w stronę kabiny,
    gapili się jak na "Armagedon" lub "Avatar" tępe głąby w gajerach (akurat taka
    godzina była powrotu z roboty tępych wykształconych po licencjatach na
    przedmieścia do pierwszego M-2 z kredytu).

    -----