  • Data: 2008-07-09 21:30:19
    Temat: Re: Sąd pracy-który?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Olgierd napisał(a) :

    > Możesz tu i tu, gdzie Tobie wygodniej.

    Żebyś się nie pomylił. Mi sąd z Gdyni, odesłał do Gdańska, tam
    gdzie siedziba firmy. W sumie daleko dalej nie jest, ale zawsze
    trochę czasu na dojazdach się traci.

    > Wystarczy, acz w ogóle nie ma takiego obowiązku.

    Można dołączyć kopię lub wszystkie kopie. Wydaje mi się, że to
    lepiej wygląda. Że powód starał się zrobić wszystko co możliwe
    przed zawracaniem d... sądowi.

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE