eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSad Depozytowy nie wydaje depozytu, wszystkie braki formalne uzupelnione › Re: Sad Depozytowy nie wydaje depozytu, wszystkie braki formalne uzupelnione
    From: "Tiger" <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sad Depozytowy nie wydaje depozytu, wszystkie braki formalne uzupelnione
    Date: Tue, 26 Sep 2006 16:48:53 +0200

    > Napisać do przewodniczącego wydziału, albo i do prezesa sądu.

    Przepraszam... zapomnialem napisac, ze owa przemila milejdi, to wlasnie pani
    prezes sadu... Uwierz mi, sprawe zalatwiam bardzo kulturalnie i pokornie,
    takze zupelnie nie rozumiem, czemu depozytu nie wydaja. Czy na depozyt
    sadowy zlozony "na rzecz spadkobiercow" (jest dwoch) moze "wejsc" ktos z
    roszczeniem wobec jednego ze spadkobiercow? Np. piszac do sadu, zeby
    "zabezpieczyl depozyt na poczet wierzytelnosci jednego ze spadkobiercow",
    albo "nie wydawal depozytu"?

    Pozdrawiam,

    Tiger