  • Data: 2009-11-05 15:30:49
    Temat: Re: SPAM
    Od: "FlashT" <w...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dodam jeszcze, ze mam wytypowane kilka osob, ktore moga to robic... Jednak
    nie mam zadnej pewnosci ani dowodu, choc moim zdaniem prawdopodobienstwo ze
    to ktoras z wytypowanych osob jest bliskie 100%. Konto jest na tyle
    unikalne, ze bardzo malo prawdopodobne jest to, aby byla to osoba, do ktorej
    nie wysylalem zadnej wiadomosci.

    Pozdrawiam,
    FlashT