  • Data: 2006-11-11 17:50:04
    Temat: Re: SPADEK - pytanie do obeznanych w temacie
    Od: "Zbignief" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Właśnie o to chodzi żeby to załatwić żeby całość działki została przekazana
    dzieciom. Rozumiem że musi w tym celu być przeprowadzone postępowanie spadkowe
    dotyczące tej 1/4 działki. Dziadek miał dwójkę dzieci z Babcią (poza tym
    żadnych:). W sprawie tych "ruchów" własnościowych jest w rodzinie zgoda chcemy
    to jak najszybciej załatwić tylko nie wiem gdzie takie sprawy się załatwia i
    jakie dokumenty są potrzebne.