eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: SN: Wolno protestować w kościele (budynku) w czasie aktu religijnego. Znaczy się w cerkwi i synagodze też?Re: SN: Wolno protestować w kościele (budynku) w czasie aktu religijnego. Znaczy się w cerkwi i synagodze też?
  • Data: 2024-08-06 21:50:55
    Temat: Re: SN: Wolno protestować w kościele (budynku) w czasie aktu religijnego. Znaczy się w cerkwi i synagodze też?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.08.2024 o 21:36, J.F pisze:

    > A art 19 daje wiernym _prawo_.

    No tak - zrzeszania się i dalej już pod prawem kanonicznym chyba że
    polskie mówi inaczej. Dałeś się oblać wodą, na mocy umowy
    międzynarodowej zawsze jesteś katolikiem i nie możesz się wypisać:P

    > No może i tak, ale nic więcej z tego na razie nie wynika.
    >
    > No i w sumie ... jak Ci się KK nie podoba, to możesz to głośno
    > powiedziec, to cię powinni ekskomunikować :-)

    Czyli bedziesz ekskomunikowanym katolikiem - gdzie zysk?

    > Bo to taka organizacja, gdzie na górze jest papież, a niżej biskupi, a
    > jeszcze niżej księża, czy tam proboszczowie.

    No ale ty należysz? Zgadzasz się z biskupem rzymu czy też nie wiesz kto
    kogo na ukrainie napadł? Co więcej ja według nich też jestem członkiem.

    > No owszem, jeśli należenie miałoby wynikać z oblania wodą, i z tego
    > wynikałaby konieczność uznawania zwierzchnictwa papieża, to może i coś
    > nie tak, ale ciągle prawie nic z tego obowiązku uznawania dla
    > nie/wiernego nie wynika.

    Wynika - na razie niewiele, ale mogą sobie przetwarzać twoje dane. I
    twierdzić że jesteś katolikiem i że należy respektować twoje
    zagwarantowane konkordatem prawa, choć wcale ich nie chcesz.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!