eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSMTS Astral - czy wolno wbrew statutowi i umowie odłączyć członka bo Prezes poczuł się urażony?Re: SMTS Astral - czy wolno wbrew statutowi i umowie odłączyć członka bo Prezes poczuł się urażony?
    From: "tvASTRAL" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.regionalne.lodz,pl.soc.prawo
    Subject: Re: SMTS Astral - czy wolno wbrew statutowi i umowie odłączyć członka bo
    Prezes poczuł się urażony?
    Date: Fri, 26 Apr 2002 19:53:40 +0200
    Sender: t...@p...onet.pl@staticline276.toya.net.pl

    Użytkownik "matusm" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:aac26l$dd7$1@kujawiak.man.lodz.pl...

    > Tak jak pisalem chodzi o kase i pilnowanie zloba
    > na abonamentach
    > Fakt jest tez taki ze ktos wylozyl kase na rozruch interesu wiec teraz
    > zbiera zniwa jednak tak normalnie to powinno to byc proporcjonalne
    do
    > wlasnych wkladow

    A możesz to rozwinąć? Wkład wkładają sami użytkownicy czyli członkowie a Pan
    Prezes osobiście mnie zapewniał że od 15 lat charytatywnie pełni funkcję. Ja
    w sam dostęp do sieci włożyłem już ponad 2 tysiące PLN, wszyscy robią
    charytatywnie więc co? całą kasę zjada Lodman? Niesądzę. A inetrnautów już
    wg informacji bezpośrednio od Pana Prezesa jest 400 czyli jakieś 32 tysiące
    miesięcznie.

    > Przyjecie etatu webmastera zostanie wymuszony w miare rozwoju
    osiedlowej
    > sieci ,,, to kwestia czasu
    > albo ci z "piwnicy" naucza sie administrowac i zarzadzac siecia

    Ha, ha, ha
    A to z jakiego niby powodu jeśli nie masz alternatywy praktycznie- bo TPSA
    nie liczę, bo to chyba inna jakość z tego co wiem. Na maile nie odpowiadają,
    a jeśli to raz na kilka maili raz na kilka tygodni a prezesowi i zarządowi
    jak pisałem "możesz skoczyć na plecy", więc w jaki sposób uważasz że to
    możliwe jak nawet oferty BEZPŁATNEJ pomocy w czymkolwiek co zlecą mają w
    głębokim poważaniu. Czym ich zmotywujesz?

    > Musze tez dodac ze najwieksze zlo czai sie na rogatkach polnocnych
    > osiedla tj od strony ul.Rokicinskiej
    > Tam w blokach komunalnych zagniezdzila sie
    > "TOYA" i wobec niebezpieczenstwa rozplegania sie
    > Kobierzyckich insektow trzeba byc czujnym
    > Po inwazji grabarzy Skrzydlewskich na Olechow groza nam Kobierzyccy
    > Musimy dac odpor mafijnej nawale checi przeksztalcenia
    "Stowarzyszenie
    > Astral" w czysto
    > prywatna TV komuszo - Kobierzyckich

    Ktoś na pewno wejdzie, to Ci gwarantuję bo Pan Prezes właśnie otworzył
    drzwiczki swoim posunięciem - teraz żadna administracja nie ma prawa odmówić
    żadnemu dostawcy internetu po takiej akcji bo ograniczyłaby moje swobody jak
    sądzę, bo Astral pomimo żadania przywrócenia bezprawnie zerwanego połączenia
    do dziś go nie przywrócił, a więc nie pozostawia alternatywy WMO.

    > Jak wejdzie TOYA to dopiero zacznie sie lament

    A co masz na myśli bo ja z Toya współpracowałem jako pracownik firmy
    korzystającej z ich usług oraz sam mam u nich podłączenie w innym punkcie i
    jakoś nie lamentuję, choć oczywiście transfer dużo gorszy ale i w Astralu
    się skończy - w ciągu 12 m-cy już spadł 4 krotnie.

    pozdrawiam
    tvASTRAL