  • Data: 2012-01-01 20:12:01
    Temat: Re: SMSy reklamowe - kto odpowiada?
    Od: KK <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-01 21:08, Krzysztof Jodłowski pisze:

    > Nie. Podobnie gdybyś zażądał, żebym np. ja wymazał Twój numer z
    > notatnika. Mogę to zrobić, ale nie muszę.
    >
    > Jeśli będziesz tych smsów otrzymywał dostatecznie dużo (wartość
    > uznaniowa), to możesz ich próbować skarżyć o nękanie.

    Nie zgodze sie z Tobą bo np wysylajac smsy konkursowy do polsatu w odp
    dostaje info o administratorze danych. Rozumiem ze to info dostaje po to
    zebym mogł sie do niego zglosic i prosic o usuniecie nr zeby nie
    dostawac innych smsow.
    A tutaj nie wiem nic o administratorze a nie chce juz dostawac smsow na
    ktore nigdy nie wyrazilem zgody