  • Data: 2007-08-07 18:34:41
    Temat: Re: [SM] Przedawnienie roszcz. o sprostowanie akt
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dominika" <b...@m...com> napisał w wiadomości
    news:f9ac4k$gl1$1@news.onet.pl...

    > Czyli według Ciebie zarząd popelni przestępstwo nie prostujac akt na moje
    > wezwanie?
    > Przeciez ojciec stracili własnościowe prawo według istniejących wówczas
    > przepisow. A dopiero pozniej te przepisy uniewazniono.
    > Prosze o odpowiedz, poniewaz dotychczas myslalam, ze sprawa jest typowo
    > cywilna - ja uwazam, ze mieszkanie jest moje a spoldzielnia - ze jej.

    Z chwilą uprawomocnienia się wyroku Trybunału Konstytucyjnego nie ma tu już
    nic do uważania. Mieszkanie jest Twoje, a Zarząd próbuje sobie
    przywłaszczyć prawo własnościowe. Tu nie ma nic do orzekania, bo Trybunał
    nie zostawił żadnej wątpliwości. Mają sprostować w dokumentach i
    doprowadzić dokumenty do stanu zgodnego z prawem. Jedyną wątpliwość, jaką
    mam to kwalifikacja prawna. Czy to będzie przywłaszczenie, czy
    poświadczenie nieprawdy w dokumentach. Zauważ, że Zarząd podaje się za
    właściciela w wielu dokumentach czasem bezpośrednio nie związanych z
    ewidencją mieszkania. "Skopane" mają sprawozdania finansowe, a jak się
    starali o jakikolwiek kredyt to i wniosek kredytowy, jeśli zawiera dane co
    do majątku i środków trwałych. Uzmysłów im to, bo najpewniej nie zdają
    sobie sprawy z rozmiarów swej głupoty i możliwych konsekwencji trwania w
    niej.