  • Data: 2009-03-14 10:19:11
    Temat: Re: Rzekomy brak zwrotu książek do biblioteki- przedawnianie?
    Od: Kasper <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Mar, 10:45, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:
    > Kasper pisze:

    [cut]

    > Czyli muszą najpierw wykazać, że ich roszczenia są zasadne. Mają jakiś
    > dowód, że to faktycznie Ty wziąłeś te książki?

    Nic z moim autografem, tylko jak już pisałem 2 fiszki biblioteczne z
    data wypożyczenia włożone w moją kartę czytelnika. Jedynym dokumentem
    z moim podpisem jaki mi przedstawiono (po dość długich poszukiwaniach)
    była kartka z informacją, że chcę się do tej biblioteki zapisać i że
    zapoznałem się z jej regulaminem i będę go przestrzegał.

    W związku z powyższym rozumiem, że mogę sprawą się nie przejmować?