    From: "-=\\\\Piotter//=-" <piotr_k_@precz_z_mielonka.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozwod i kwestia dziecka i bylego meza
    Date: Wed, 14 Feb 2007 14:23:27 +0100

    On Wed, 14 Feb 2007 13:53:15 +0100, "Angie" <j...@o...eu> wrote:

    >Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    >Bo to jest grupa DYSKUSYJNA, a nie poradnia prawna
    >
    >Angie

    No i dobrze. Niech tak pozostanie. Moi rozmowcy ujawnili szereg postaw
    i opini , a frajerstwem byloby sadzic ze ludzie wokol nas nie moga
    myslec podobnie jak wy. No, tyle ze tego nie mowia prosto w oczy.
    Wasze wypowiedzi opieraja sie na tym co napisalem i sa zabarwione
    waszymi osobistymi doswiadczeniami. Nie oczekiwalem obiektywizmu,
    wiec nie jestem tym zdziwiony. Bawi mnie tylko, a czasem irytuje ( a
    dotyczy to nie tylko tej konkretnej dyskusji na tej grupie) kiedy ktos
    zawziecie polemizuje z kwestiami ktoych wcale nie poruszylem lub wrecz
    powiedzialem zupelnie co innego. Oznacza to ze albo ma uprzedzenia ,
    albo ja sie zle wyrazilem. Ta naprawde nie toleruje tylko
    bezpodstawnego chamstwa i trollowania. Wiekszosc ludzi tutaj chyba
    tez, wiec kwestie do czego sluza grupy dyskusyjne, a do czego nie
    uznajmy za zamknieta.