    From: "A bylas grzeczna...?" <s...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozwiazanie dot. oemow ;) SPRAWDZOE :)))
    Date: Thu, 18 Dec 2003 09:40:17 GMT

    > Na szczęście teraz już są chętni i nic tylko czekać na odpowiedź M$ - i
    paru
    > innych firm - w sprawie naszego wezwania, a potem hajda do sądu i 2-3 lata
    > sądzenia się :(
    > Obawiam się jednak, że przez ten czas bez zmiany mentalności tych co
    pisują
    > artykuły w prasie ludzie nadal będą wodzeni za nos i traktowani jak
    poddani
    > JKM PS . :(

    Powiedz... czy ty nie masz ambicji na stanowisko rzecznika praw
    obywatelskich? ;)

    Wiesz... moze zajmij sie glodnymi dziecmi... bezrobociem... brakiem
    mieszkan... i opodatkowaniem kosciola... ok?

    Wiesz ze takie usilne gloszenie "moje jest mojsze" ;> i sprzeczanie sie z
    ogolnie przyjetymi zasadami (przez wiekszosc... i obie strony) ma nawet
    swoja nazwe... to znaczy ta choroba ma swoja nazwe ;)

    Ale cos... dostarczanie rozrywki innym ludziom to tez pozyteczne zajecie -
    walcz.. mam nadzieje ze do ostatniej kropli krwi... i ostatniej zlotowki...
    i ostatniego siwego wlosa ;)

    Swiety Mikolaj - Nie jestem zadnym mikolajem - oddawac mi te prezenty - bo
    jak nie to przyniose same ruzgi! ;p