  • Data: 2006-01-06 23:35:26
    Temat: Re: Rozszabrowany samochód na parkingu policyjnym
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    Incognito wrote:
    > 3. Czy jest jakis sposob, aby udowodnic, ze samochod byl w stanie
    > innym niz jego obecny stan na parkingu?
    > 4. Czy mam szanse na unikniecie obowiazku placenia za holowanie (183
    > zl) i parking (na chwile obecna ponad 300 zl)? W jaki sposob to osiagnac?
    > 5. Czy jesli nie bede mogl uniknac obowiazku placenia, co mi grozi,
    > jesli nie zaplace?
    > 6. Czy powyzsze oplaty nie powinny byc pokryte z ubezpieczenia OC?

    Z czyjego OC? Policji?
    Nie wiem, jakie warunki były w regulaminie "usługi" parkingowej, ale chyba
    była odpowiedzialność za straty?
    Zapłać za parking. Wyceń wycieraczki i inne gadżety wg kosztów odtworzenia
    czyli nowe wg cen z serwisu. Wyślij przedsądowy nakaz do pokrycia należności
    za uszkodzenia.
    Nikt Ci nie każe korzystać z AC jeżeli miałeś. Możesz nie mieć ochoty, a
    ceny w serwisie są bardzo wysokie.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/