    From: "Jacek" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozmowa kwalifikacyjna u konkurencji
    Date: Fri, 4 Feb 2005 16:55:29 +0100
    Sender: q...@p...onet.pl@aul212.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Użytkownik "maHo" <m...@p...net> napisał w wiadomości
    news:ctvhmo$sa5$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > i myślę też, że jeżeli powiesz "przepraszam, ale jeszcze pracuję w
    > firmie XXXX, więc nie mogę ujawniać takich szczegółów" to jeżeli chcą
    > cię naprawdę zatrudnić, to to docenią - w końcu pewnie też by woleli
    > żeby ich pracownicy nie chlapali na prawo i lewo o ich "wnętrznościach".
    > A jeżeli nie, to może chcą mieć za darmo wywiad nt. konkurencji.

    Zdecydowanie popieram,

    pamiętaj że w trakcie rozmowy jesteś pracownikiem obecnej firmy
    zawsze możesz porozmawiać z kim chcesz ale jeśli wychlapiesz jakieś
    szczegóły
    a oni to wykorzystają to możesz nie dostać nowej a i stara wcale nie musi
    długo myśleć gdy jakis dobry duszek powie skad sie dowiedzieli.

    Pamiętaj że często na poziomie najwyższym istnieją dobre relacje pomiędzy
    prezesami,
    które dla szarego pracownika mogą być niezauważalne, i tam może nastąpić
    przepływ informacji
    w drugą stronę.

    Pozdrawiam

    Jacek