eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRozliczenie delegacji - pracodawca nie wyplaca naleznej kwoty z delegacjiRe: Rozliczenie delegacji - pracodawca nie wyplaca naleznej kwoty z delegacji
  • Data: 2008-09-11 23:53:06
    Temat: Re: Rozliczenie delegacji - pracodawca nie wyplaca naleznej kwoty z delegacji
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jotte wrote:

    > W wiadomości news:gabjg7$pra$1@inews.gazeta.pl Michał <m...@g...pl>
    > pisze:
    >
    >>> Generalnie, powinni ci niezwłocznie wypłacić różnicę po rozliczeniu
    >>> delegacji.
    >> Jakis paragraf na to mozesz podac?
    > Zasady rozliczania delegacji określone są rozporządzeniami (jedno dla
    > krajowych, drugie dla zagraniczych)*, ale obowiązują pracodawców
    > państwowej i samorządowej sfery budżetowej. Pozostali pracodawcy mogą
    > stosować własne rozwiązania zawarte np. w regulaminach pracy. Jeśli ich
    > nie ma - powinno się stosować zapisy tych aktów prawnych.
    > Osobiście po podobnych nauczkach stosuję inną zasadę (dość często jeżdżę w
    > delegacje) - nie zakładam kasy za pracodawcę - cała należna kasa
    > (przejazdy, noclegi, diety itp.) z góry albo nie jadę, bo nie mam
    > pieniędzy.

    No ale właśnie on dostał kasę z góry. Nie wiedzieć czemu jednak zwrócił te
    euro, zamiast sobie zatrzymać ile tyle ile jego i zwrócić resztę.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1