  • Data: 2008-01-10 20:38:50
    Temat: Re: Rozlewanie octu - kontra urzad skarbowy
    Od: Misia Puchatka <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Le5zek napisał:

    > Nie jest to zgodne z prawdą. Nie jest to niemożliwe, tylko bardzo
    > trudne.

    Masz racje - ale jest na tyle trudne, ze mozna napisać niemożliwe.

    > Przy cenie octu u producenta ca 0,20 zł za 1 l nikt nie będzie
    > się bawił w sprzedaż 100 l za 20 zł i jeszcze dostarczał beczkę. Czyba,
    > że ktoś z włąsną beczką do octowni przyjedzie, to mu może naleją. W
    > przerwie między nalewaniem cystern.

    Uwazam, ze to dalej nie musi byc mozliwe. Nawet z włąsną beczką.
    Producent niekoniecvznie musi prowadzic sprzedaz detaliczna. Nie zmusisz
    go do prowadzenie sprzedazy detalicznej. Nie istnieja akty prawne
    nakazujace komukolwiek prowadzic sprzedaz detaliczną.

    Misia Puchatka
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"