eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRodzice kupili bratu mieszkanie a ja nie dostalem nic-co robic ? › Re: Rodzice kupili bratu mieszkanie a ja nie dostalem nic-co robic ?
  • Data: 2003-03-06 08:15:02
    Temat: Re: Rodzice kupili bratu mieszkanie a ja nie dostalem nic-co robic ?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 06-03-2003 09:04, Użytkownik Renata Gołębiowska napisał:

    > To przykre, że internet tak się egalitaryzuje:(

    Renatko, czy aby na pewno o egalitaryzm Ci chodzi?

    "Egalitaryzm - francuskie égalitaire - dążący do równouprawnienia."

    Jak dla mnie zasad równości uczestników jest ze wszech miar godna
    pochwały. I warta aby o nia walczyć.

    Chciałabys wprowadzic cenzurę? Okreslać kto równy a kto nie?
    Kto może się wypowiadac a czyje poglądy sa "niegodne" prezentacji?

    Nie boisz sie że ktos kiedys mógłby Twoje poglądy uznac za niegodne, bo
    taki ma kaprys i ma władzę?

    Czy aby na pewno o to Ci chodziło?

    Maddy nieużywająca słów których nie rozumie

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl