    From: jprogramista <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rezygnacja z umowy z TP S.A. Neostrada i kara 2.5k PLN
    Date: Thu, 13 Nov 2008 13:14:10 -0800 (PST)

    > No i po klockach.
    > Omowa zawarta od 1.10.2008 do 30.09.2010 została wypoiwedziana dnia
    > 1.10.2008 z miesiecznym okresem wypowiedzenia. Została więc do
    > zapłacenia "opłata dodatkowa" za 23 miesiece i zapewne właśnie tyle
    > naliczyli.

    Dziekuje wszystkim za odpowiedzi, prawdopodobnie dopiero w sobote bede
    mogl sie udac wyjasnic cala sprawe do telepunktu, rzeczywiscie nie
    wyglada to dobrze.
    Potraktowalem ten nowy aneks do poprzedniej umowy jako odrebna umowe,
    wydawalo mi sie ze rezygnujac z pierwszym dniem wejscia w zycie tzn.
    1.10 obejmie mnie tylko okres nowej umowy + 30 dni do konca
    pazdziernika, zreszta tak mnie informowano jak juz wspomnialem
    niestety slownie w telepunkcie i na infolinii. Zreszta podobnie
    zrozumialem paragraf 4 punkt 7 mojej umowy z TP SA: "W przypadku
    rozwiazania Umowy przez TP z winy Abonenta lub jej rozwiazania przez
    Abonenta przed uplywem okresu na jaki zostala zawarta, TP ma prawo w
    terminie do 24 miesiecy od dnia nastepujacego po dniu rozwiazania
    Umowy zadac zwrotu ulg, okreslonych w par. 2 ust 4, z wylaczeniem
    przypadkow okreslonych w ust. 3. Za kazdy dzien korzystania z Uslugi w
    niepelnym Okresie rozliczeniowym przed rozwiazaniem Umowy kwota
    zwrotu zostanie naliczona w wysokosci 1/30 przyznanej ulgi w zakresie
    oplaty abonamentowej."
    Paragraf 2 ust. 4 to zacytowany juz przeze mnie: "Umowa zostaje
    zawarta na czas okreslony od 01-10-2008 do 30-09-2010", ponizej sa
    punkty 1-4 z cytowanym w pierszym poscie punktem: "3) w zakresie
    miesiecznej
    oplaty abonamentowej w okresie promocyjnym, [cut] wysokosc ulgi za
    jeden miesiac w momencie zawarcia Umowy wynosi 166,14zl." pozostale
    punkty nakladaja kare 0zl.

    No to chyba tyle, raczej juz nie bede zawracal tu glowy - postaram sie
    to wyjasnic bezposrednio w telepunkcie, bedzie to dosc dotkliwa
    nauczka dla mnie, no ale coz byc moze powinienem wczesniej to
    skonsultowac chociazby tu na grupie, no ale z drugiej strony mialem
    wyzej wspomniane zapewnienia ze strony pracownikow TP.

    Jeszcze raz dziekuje za odpowiedzi,
    Adrian