    From: jprogramista <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rezygnacja z umowy z TP S.A. Neostrada i kara 2.5k PLN
    Date: Thu, 13 Nov 2008 10:39:04 -0800 (PST)

    On 13 Lis, 19:19, Johnson <j...@n...pl> wrote:
    > Nic nie rozumiem.
    > Dlaczego zawarłeś *nową* umowę na czas określony "01-10-2008 do
    > 30-09-2010" kiedy zamierzałeś rozstać się z TPSA ? Skoro poprzednia, jak
    > sie domyślam, kończyła się 30-09-2008 to było nie zawierać *nowej*
    > umowy. Co to za logika ?

    Nie zamierzalem - usluga dzialala dobrze do 08.09 w tym dniu nastapila
    awaria lacza (zerwany kabel), ktorego to naprawa zajela TP SA az 22
    dni tzn. usterka zostala naprawiona 01.10, a ja rezygnacje zlozylem
    dzien wczesniej nie widzac zadnych prac nad naprawa lacza uznalem to
    za rozsadne wyjscie, skoro takze bylem trzykrotnie poinformowany o nie
    ponoszeniu zadnych lub sladowych kosztow z rezygnacji: na Blekitnej
    Linii powiedziano mi, ze jesli rozwiaze umowe przed wejsciem w zycie
    nowej nie poniose zadnych kosztow, gdyz po prostu umowa nie zdazy
    wejsc w zycie, troche inna informacje dostalem w telepunkcie przy
    skladaniu rezygnacji - powiedziano mi, rezygnacja wejdzie w zycie z
    dniem 01.11 gdyz potrzeba okresu 30 dni na to i zaplace kare 166zl +
    abonament (i to w zasadzie byloby dla mnie do przyjecia i taka
    sytuacje zakladalem), pozniej jeszcze byl telefon do domu pod moja
    nieobecnosc chodzilo o potwierdzenie tej rezygnacji i przy tej okazji
    powiedziano rodzinie, ze koszty po odliczeniu kary umownej za nie
    dzialajace lacze wyniosa 90zl.
    Tak wiec wystepowalem w dobrej wierze, nawet mimo nie dzialajacej
    uslugi uiscilem abonament za miesiac pazdziernik liczac na jego
    pozniejsze odliczenie. Teraz proboje sie dowiedziec czy zasadne jest
    takie naliczanie kar, skoro chcialem rozwiazac umowe, ktora dopiero
    miala wejsc w zycie - byc moze tkwi w tej umowie jakis haczyk, ktory
    przeoczylem (niepokoi mnie ten aneks).
    Acha jeszcze jedno aneks byl podpisywany w lipcu 2008, TP SA
    odpowiednio wczesniej wysyla umowy do podpisania, moj blad ze sie z
    tym tak pospieszylem, w innym przypadku zadnej sprawy by nie bylo.

    Pozdrawiam,
    Adrian