  • Data: 2008-11-27 15:33:51
    Temat: Re: Remont i pozostałości na klatce schodowej
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 27 Nov 2008 07:11:57 -0800 (PST), przypadek napisał(a):

    > Jak (legalnie) zmusić sąsiada do usunięcia różnych śmieci (stara
    > wanna, meble kuchenne) z klatki schodowej? Założenia:

    Po pierwsze istnieje taka możliwość, choć jest to już prawie zapomniany
    przez ludzi sposób, niemniej jednak kiedyś bywał skuteczny - mianowicie -
    spokojnie i po ludzku porozmawiać. Wiem, wiem, w głowie sie nie mieści, bo
    zamiast tego można od razu sąsiadowi dop..dolić inspekcjami, ale może warto
    spróbować?

    A jak nie odniesie skutku to straż pożarna. Sposobów na utrudnienie
    sąsiadowi życia za to że ma czelność remontować mieszkanie jest bardzo
    dużo, ale póki co nie będę podawać bo może zadziała powyższe.

    --
    best regards,
    scream