  • Data: 2005-10-10 20:27:31
    Temat: Re: Reklamacja przedmiotu kupionego od osoby fizycznej
    Od: Konlin <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 09 Oct 2005 23:51:40 +0200, na pl.soc.prawo, Przemysław Płaskowicki
    napisał(a):

    > Czy osoba sprzedająca na allegro kupiła przedmiot w sklepie i
    > odsprzedała dalej, czy może ów "Sklep spożywczo-przemysłowy" to właśnie
    > sprzedawca na allegro?

    Problem w tym że nie wiem jaki jest związek między sprzedawcą z allegro a
    sklepem będącym wystawcą gwarancji. Przedmiot raczej pochodzi z prywatnego
    importu z zachodu.

    > Osoba fizyczna może być przedsiębiorcą.
    >
    > Art. 43 (z indeksem 1) kodeksu cywilnego:
    > Przedsiębiorcą jest osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka
    > organizacyjna, o której mowa w art. 33 (z indeksem 1) § 1, prowadząca we
    > własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.

    Dzięki, rozumiem że w takim razie mojego sprzedającego również obowiązują
    przepisy ustawy o szczególnych warunkach...?

    pozdrawiam
    konlin