eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja - poleconyRe: Reklamacja - polecony
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja - polecony
    Date: Sat, 31 Jul 2010 00:11:45 +0200
    Organization: Mac?winka
    Lines: 19
    Message-ID: <i2vin1$s27$3@inews.gazeta.pl>
    References: <4c4fdf2a$0$2604$65785112@news.neostrada.pl>
    <i2t3ea$cpa$1@news.dialog.net.pl> <i2umbd$pft$2@inews.gazeta.pl>
    <i2vglk$lpl$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089072250241.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1280527905 28743 89.72.250.241 (30 Jul 2010 22:11:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 30 Jul 2010 22:11:45 +0000 (UTC)
    X-User: naprawdetrzezwy
    User-Agent: Unison/1.8.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:648104
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2010-07-30 23:32:33 +0200, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> said:

    > W wiadomości news:i2umbd$pft$2@inews.gazeta.pl Bydlę <bydl?@bydl?.pl>
    > pisze:
    >
    >>>> Reklamacja jest złożona w momencie, kiedy odbiorca mógł się z nią
    >>>> zapoznać. Czyli wówczas, kiedy list odebrał, albo - jeśli nie odebrał z
    >>>> własnej winy - ostatniego dnia awizowania.
    >>> W jaki sposób w razie podejmowania roszczenia wykazać co było w liście?
    >> Kopię wysłać do siebie (poleconym) i nie otwierać koperty po odebraniu
    >> listu. Proste i działa na sędziów.
    > Przecież to bez sensu, zastanów się...


    Zastanów się i napisz raz jeszcze.

    --
    Bydlę

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1