eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja obuwiaRe: Reklamacja obuwia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-m
    ail
    From: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja obuwia
    Date: Fri, 9 Jun 2006 13:44:56 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 36
    Message-ID: <e6bmop$6qr$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <e6bkcl$g7n$1@inews.gazeta.pl> <e6bki3$h06$1@inews.gazeta.pl>
    <e6bl5c$jmb$1@inews.gazeta.pl> <e6blf8$112$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <e6bm2p$o09$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: apu98.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1149853273 7003 83.17.154.98 (9 Jun 2006 11:41:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 9 Jun 2006 11:41:13 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:393462
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "MZ" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:e6bm2p$o09$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Schwester" <j...@c...com> napisał w wiadomości
    > news:e6blf8$112$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >> MZ napisał(a):
    >>> Użytkownik "gasper" <g...@p...comp> napisał w wiadomości
    >>> news:e6bki3$h06$1@inews.gazeta.pl...
    >>>> Użytkownik "MZ" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >>>> news:e6bkcl$g7n$1@inews.gazeta.pl...
    >>>>> razu wzbudziło to mój sprzeciw, gdyż wydaje mi się, że na rozpatrzenie
    >>>>> reklamacji sprzedający ma 14 dni kalendarzowych.
    >>>> rozpatrzenie reklamacji to nie to samo co naprawa :-)
    >>> Czyli co?
    >>> 14 dni mam czekac az producent bubla laskawie odpowie mi co ma zamiar
    >>> zrobic dalej z tymi butami, czy bedzie je naprawial czy je wymieni? Nie
    >>> roazumiem.
    >>> Zaraz okaze sie, ze do butow musial sciagnac czesci z zagranicy :-) co
    >>> moze przedluzyc czas naprawy.
    >>> Ile w takim razie moze trwac cala procedura az do konca, tzn. do momentu
    >>> kiedy dostane naprawione buty, wymienione na nowe lub zwrot gotowki?
    >>> To jakas paranoja - buty beda dluzej w reklamacji niz w nich chodzilem.
    >>> MZ
    >> Jeśli złożyłeś reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową to po 14 w
    >> przypadku braku odpowiedzi przyjmuje się, że uznali reklamację i zgadzają
    >> sie na Twoje żądania.
    >
    > A co moge zrobic jesli po tych 14 dniach sprzedawca (w tym przypadku
    > Auchan) nie bedzie chcial wymienic mi wadliwych butow lub zwrocic
    > pieniedzy? Dzwonilem do nich dzisiaj i twardo, wrecz arogancko twierdza,
    > ze bede musial czekac na ich decyzje 21 dni roboczych.
    > MZ.
    jezeli nie skontaktuja sie z Toba w ciagu 14 dni to jest jak napisal
    poprzednik . W razie gdyby odmowili spelnienia Twojego zadania proponuje na
    poczatku rzecznika konsumenckiego

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1