  • Data: 2007-04-03 19:04:47
    Temat: Re: Reklamacja częsci komputerowych
    Od: "Pawel" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    > Ok, ale czy może mi wymienić np. na sprawną nagrywarkę, ale używaną??

    Ciekawe pytanie. KC wspomina tylko o wymianie na egzemplarz pozbawiony wad,
    wiec moze to byc uzywany (zdaje sie, ze tak nawet robi HP z apratami
    fotograficznymi). Pytanie czy masz dodatkowe zapisy w gwarancji na ten temat.
    Przy czym mozesz kwestionowac, jesli beda jakiekolwiek dodatkowe problemy z
    tym wymienionym egzemplarzem.

    Wszystko to jednak tylko teoria. Idz do sklepu, nagrywarke wymienia na nowa.
    Uwierz mi, naprawde w sklepach komputerowych nikomu sie nie chce bawic w
    naprawy albo w szukanie uzywancow z tego samego modelu. Ten sprzet zbyt szybko
    traci na wartosci. No chyba, ze kupowales w jakims komisie, no to wtedy moga
    miec akurat uzywanych czesci pod dostatkiem.

    P.S. Przepraszam jesli doszlo dwa razy, ale Gazeta.pl cos ma chyba zly dzien
    dzisiaj.

    --
    Pozdrawiam,
    Pawel