eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklama w portalach internetowych. › Re: Reklama w portalach internetowych.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklama w portalach internetowych.
    Date: Thu, 30 Dec 2010 07:37:48 +0100
    Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 19
    Message-ID: <ifh9bu$7d8$1@news.net.icm.edu.pl>
    References: <4d13d897$0$2449$65785112@news.neostrada.pl> <if0li9$5jd$1@news.onet.pl>
    <if0nh8$p4v$1@news.net.icm.edu.pl> <if1g1v$5kq$2@news.onet.pl>
    <if1s54$ejj$1@news.net.icm.edu.pl> <if23d6$4c7$2@inews.gazeta.pl>
    <if7kl2$qlj$1@news.net.icm.edu.pl> <if7miu$v27$1@node1.news.atman.pl>
    <if814j$qfj$1@inews.gazeta.pl> <if88ms$42m$1@node1.news.atman.pl>
    <iffji1$515$2@inews.gazeta.pl> <iffl4n$eji$2@news.onet.pl>
    <iffqdl$o85$1@news.net.icm.edu.pl> <iffrrb$r9q$2@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: apn-87-251-232-55.static.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1293691073 7592 87.251.232.55 (30 Dec 2010 06:37:53 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 30 Dec 2010 06:37:53 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <iffrrb$r9q$2@inews.gazeta.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18263
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:664350
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Kotlet" <K...@n...eu>

    >>>> ale tu chyba chodzi o doklejanie reklam w wyslanych mailach a nie o
    >>>> otrzymywanie reklam na darmowe konto, jest to drobna roznica. na to
    >>>> pierwsze ani odbiorc ani wysylajacy wplywu nie ma
    >>>
    >>> Oczywiście, że ma - wystarczy nie korzystać z gówniatych kont
    >>> pocztowych.
    >>
    >> To wysyłający. Co z odbiorcą ?
    >
    > to nie wysylajacy bo on nawet takiej reklamy nie widzi dopiero jak mail od
    > niego wychodzi to serwer dodaje reklame i wysyla.

    Nie ma znaczenia techniczne rozwiązanie. Zależy od umowy jaką ma z portalem.
    Natomiast jest oczywiste, że odbiorcy nie zgodzili się na otrzymywanie
    reklamy a reklamę otrzymują. Są jakieś BL'e z portalami ???

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1