eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklama w portalach internetowych. › Re: Reklama w portalach internetowych.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklama w portalach internetowych.
    Date: Sun, 26 Dec 2010 16:03:31 +0100
    Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 22
    Message-ID: <if7lg5$u9r$1@news.net.icm.edu.pl>
    References: <4d13d897$0$2449$65785112@news.neostrada.pl><if0li9$5jd$1@news.onet.pl>
    <if0m67$74c$1@news.onet.pl><if1fv9$5kq$1@news.onet.pl>
    <4d145bc2$0$2453$65785112@news.neostrada.pl><if1ofo$r3g$1@news.onet.pl>
    <4d147cd3$0$2507$65785112@news.neostrada.pl><if2090$j72$2@news.onet.pl>
    <4d149aee$0$2437$65785112@news.neostrada.pl><if28l3$eh6$1@news.onet.pl>
    <p...@r...org>
    NNTP-Posting-Host: apn-87-251-232-55.static.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1293375816 31035 87.251.232.55 (26 Dec 2010 15:03:36
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 26 Dec 2010 15:03:36 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <p...@r...org>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18263
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:663912
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem>

    >> ... swoją drogą... (nie korzystam z płatnych tv, kablówek itp, więc mogę
    > Mają prawo i się pojawiają. Począwszy od reżimowej TVP poprzez płatne
    > kablowe etc.

    Coś słyszałem, że niektórzy aktorzy uważają, że nie udzielali zgody na
    przerywanie reklamami filmów w których brali udział.

    >
    >> ... swoją drogą II - gdyby ktoś zbudował taką przystawkę do włączenia
    >> między np. tuner, a resztę telewizora, która by "uczyła się"
    >> heurystycznie rozpoznawać sygnał początku reklam i wycinała reklamy z
    >> przekazu, to zarobiłby fortunę.
    >
    > Swego czasu mówiło się o powstaniu takiego projektu, pamiętam też, że od
    > razu nadawcy zagrozili pozwem :)

    To nawet prosta moderacja, że ktoś ciągle siedzi i rozsyła informację o
    eliminowania jest możliwa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1