  • Data: 2010-12-25 18:52:13
    Temat: Re: Reklama w portalach internetowych.
    Od: "qwerty" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Henry(k)" napisał w wiadomości grup
    net...
    > Znasz adres? Jestem ciekaw czy u mnie się wyświetlą...

    Niestety nie mam adresu. Sprawa dotyczyła forum. Nad tekstem była ramka z
    wyświetlaną reklamą (nie swf). Niestety nigdzie nie było "zablokuj element" z
    adblock plus.
    Inną metodą (mniej denerwującą) są reklamy na poranny/wspólczesna.pl. Nie da się
    zablokować zdjęć z reklam, gdyż zdjęca mają url:
    http://www.poranny.pl/apps/pbcsi.dll/bilde?Site=KP&D
    ate=20101225&Category=KRAJSWIAT&ArtNo=260995783&Ref=
    AR&MaxW=160&MaxH=200&border=0
    Można blokować pojedyncze zdjęcia, ale to walka z wiatrakami.